لیدربورد

  1. Movyn

    Movyn

    مدیر کل سایت


    • امتیاز

      8

    • تعداد ارسال ها

      6,571


  2. Sir Sonic

    Sir Sonic

    کاربر فعال


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      347


  3. Mohsen®

    Mohsen®

    کاربر سایت


    • امتیاز

      1

    • تعداد ارسال ها

      4



مطالب محبوب

در حال نمایش بیشترین مطالب پسند شده در دوشنبه, 15 مرداد 1397 در همه بخش ها

  1. 1 امتیاز
    من بازی هایی که تجربه شون میکنم سعی میکنم به هیچ عنوان از نت کمک نگیرم چون حس بازی از بین میره ولی بعد از تمام شدنش برمیگردم و مقاله رو میخونم الان میبینم به کاملترین شکل ممکن توضیح داده شده تشکر
  2. 1 امتیاز
    راهیاب دارک سولز 3 | Dark Souls 3 Walkthrough سازنده فرام سافتور ناشر نامکو باندای کارگردان هیدتاکا میازاکی ایسامو اوکانو یویی تانیمورا پلتفرم ها ویندوز پلی اشتیشن 4 ایکس باکس وان تاریخ عرضه ژاپن: 24 مارس 2016 آمریکا: 12 آوریل 2016 به راهیاب دارک سولز 3 خوش آمدید. هدف ما در این کمک کردن به شما در رد کردن و شکست دادن مراحل سخت بازی دارک سولز 3 است. این مقالات دارای تصویر و ویدیو با توضیحات انگلیسی بوده که در رفع مشکلات شما طی بازی کمک شایانی خواهد کرد محتویات راهیاب 100 درصد کردن دارک سولز 3 راهیاب ماموریت های شخصیّت های فرعی دارک سولز 3 راهیاب آیتم های دارک سولز 3 راهیاب پیدا کردن و ملحق شدن به پیمان کده ها منابع راهیاب 100 درصد کردن دارک سولز 3 این مجموعه راهیاب برای نه تنها عبور از بخش داستانی بلکه 100 درصد کردن بازی و رسیدن به همه ی جزییات بازی تدوین شده است. راهیاب های جزئی تر برای افرادی که بازی را ابتدا تنها به قصد تمام کردن رفته اند و حالا به دنبال 100 درصد کردن آن نیز هستند در ادامه گذاشته شده است. بخش اوّل: Cemetery of Ashes و Firelink Shrine بخش دوّم: High Wall of Lothric بخش سوّم: Vordt of the Boreal Valley بخش چهارم: Undead Settlement بخش پنجم: Cliff Underside بخش ششم: Curse-rotten Greatwood بخش هفتم: Crystal Sage بخش هشتم: Cathedral of the Deep بخش نهم: Cleansing Chapel بخش دهم: Cleansing Chapel بخش یازدهم: Deacons of the Deep بخش دوازدهم: Farron Keep بخش سیزدهم: Keep Ruins بخش چهاردهم: Abyss Watchers بخش پانزدهم: Catacombs of Carthus بخش شانزدهم: High Lord Wolnir بخش هفدهم: Old Demon King بخش هجدهم: Old King's Antechamber بخش نوزدهم: Smoldering Lake بخش بیستم: Irithyll of the Boreal Valley بخش بیست و یکم: Distant manor بخش بیست و دوّم: Pontiff Sulyvahn بخش بیست و سوّم: Aldrich, Devourer of Gods بخش بیست و چهارم: Irithyll Dungeon بخش بیست و پنجم: Profaned Capital بخش بیست و ششم: Yhorm the Giant بخش بیست و هفتم: Dancer of the Boreal Valley بخش بیست و هشتم: Dragon Barraks بخش بیست و نهم: Dragonslayer Armor بخش سی ام: Grand Archives بخش سی و یکم: Lorian & Lothric, Twin Princes بخش سی و دوّم: Oceirus, The Consumed King بخش سی و سوّم: Champion Gundyr بخش سی و چهارم: Ancient Wyvern بخش سی و پنجم: Nameless King بخش سی و ششم: Soul of Cinder راهیاب ماموریت های شخصیّت های فرعی دارک سولز 3 طی بازی برخی از شخصیّت های فرعی یا NPC ها به شما وظایفی را به طور غیر مستقیم محوّل می کنند هدف ما از راهنمایی در این بخش کسانی هستند که بخشی از بازی را طی کرده اند و حال می خواهند بدانند برای تمام کردن این ماموریت ها چه باید کنند. هر کدام از راهیاب های زیر مربوط به یک شخصیّت است. هاوک وود فراری لئونهارد یوئل و لوریای لوتریک گریرات آندد ستلمنت کورنیکس مرداب بزرگ ایرینا و ایگون از کاریم سیگوارد از کاتارینا اوربک از وینهیم آنری از آستورا و هوریس از هاشد پچز شکست ناپذیر سیریس از سرزمین بدون خورشید کارلا راهیاب آیتم های دارک سولز 3 برخی آیتم های خاص در سری مجموعه دارک سولز در نقاط خاصّی پنهان شده اند. هدف از این راهیاب نشان دادن موقعیّت این آیتم هاست. استوس شارد ها آندد بون شارد ها ذغال ها و جواهرات حلقه ها معجزات پایرومنسی ها جادو ها حالت های بدن راهیاب پیدا کردن و ملحق شدن به پیمان کده ها جزئی از صد در صد کردن هر بازی مجموعه سولز، پیوستن و پیدا کردن تمامی کانوننت های یا همان پیمان کده هاست. ما در این جا در دو بخش مجزّا، نحوه ی پیوستن به تک تک پیمان کده های موجود در بازی را به شما نشان می دهیم. راهیاب پیدا کردن و پیوستن به کانوننت ها و پیمان کده ها در دارک سولز 3: بخش اوّل راهیاب پیدا کردن و پیوستن به کانوننت ها و پیمان کده ها در دارک سولز 3: بخش دوّم منابع کانال فایتینگ کابوی از وبگاه یوتیوب راهیاب دارک سولز 3 از وبگاه نئو سیکر دارک سولز 3 از وبگاه ویکیپدیا
  3. 1 امتیاز
    تیمارستان بیکن یا بیمارستان روانی Beacon (انگلیسی: Beacon Mental Hospital) اصلی‌ترین و کلیدی ترین لوکیشن در بازی شیطان درون است. این ساختمان در مرکز شهر کریمسون سیتی قرار دارد. این ساختمان محل نگهداری از مریض‌های روانی و فاسد است که باعث می‌شود تا از سابقه بدی برخوردار باشد. معدود افرادی که برای نگهداری و درمان به آنجا می‌روند سابقه خروج از این بیمارستان را داشته‌اند، بنابراین از دید مردم عادی شهر کریمسون، این ساختمان مکانی مخوف و کانون انواع شایعات است و کم‌تر کسی می‌داند که در داخل آن واقعا چه اتفاقاتی می‌افتد. سباستین کستلانوس، جوزف اودا و جولی کیدمن سه کارآگاه اداره پلیس شهر کریمسون در جریان یک ماموریت به این بیمارستان فرستاده شدند. آن‌ها برای تحقیقات در خصوص چندین فقره قتل و همچنین پلیس‌های مفقود شده‌ای که پیش‌تر اعزام شده بودند پا به این محل گذاشتند.
  4. 1 امتیاز
    Movyn

    مارسلو خیمنز

    مارسلو خیمنز (انگلیسی: Marcelo Jimenez) یکی از شخصیت‌های مهم در بازی شیطان درون است. او یک پزشک در بیمارستان روانی Beacon است و با عنوان دکتر خیمنز شناخته می‌شود. او در این بیمارستان دست به انجام آزمایش‌های مختلفی روی بیماران زد و پروژه مشترکی را با روویک انجام داد. شخصیت دکتر خیمنز در ابتدا یک شخصیت سطحی در بازی است ولی با پیشبرد داستان نقش او پررنگ می‌شود. او برادر والریو خیمنز دیگر پزشک این بیمارستان است و از بیمار سابق او، لزلی ویترز مراقبت می‌کند. مارسلو خیمنز یک پزشک ۵۰ ساله در تیمارستان Beacon بود. او در گذشته و زمانی که خاندان ویکتوریانو به بیمارستان کمک‌های مالی هدیه می‌داد با این خانواده مرتبط شد. یک بار در یکی از دیدارهای او از عمارت ویکتوریانو، متوجه تحقیقات و آزمایش‌های پسربچه خانواده، روبن ویکتوریانو در خصوص تشریح شد. روبن به دکتر گفت که آیا شما هم فکر می‌کنید من یک هیولا هستم؟ دکتر خیمنز در پاسخ گفت من نیز مثل شما فعالیت‌های تحقیقی انجام می‌دهم و در علم ممکن است نتایج ناخوشایند پیش بیاید اما نباید ناامید شد. پس از بزرگ‌تر شدن روبن و دراختیار گرفتن کنترل عمارت خانوادگی، او و خیمنز مشغول انجام تحقیقات مشترک شدند. علاوه بر این، دکتر خیمنز در قبال کمک‌های مالی جدید از طرف روبن، نمونه‌ها و افرادی را از بیماران روانی دراختیار روویک می‌گذاشت تا او بر روی آن‌ها آزمایش انجام دهد. این ارتباط در ادامه همکاری پایدار و دوستانه باقی نماند زیرا دکتر خیمنز تحقیقات علمی روبن را به نام خودش ثبت می‌کرد و روبن پس از آگاهی از موضوع شدیدا اعتراض کرد. دکتر خیمنز می‌دانست که روویک یک نابغه است و باتوجه به اینکه هیچگاه تحصیلات علمی و آکادمیک نداشته، نمی‌توانست تحقیقاتش را به نام خود صحبت کند. رابطه این دو به تدریج بدتر و بدتر شد تا اینکه دکتر خیمنز درحالی که چیزی تا نهایی شدن و به نتیجه رسیدن ماشین STEM نمانده بود به روویک خیانت کرد. او با چند مرد به عمارت برگشت و پس از مهار روویک او را مجبور کرد تا مغز خودش به عنوان مغز مرکزی در STEM قرار گیرد. این دستگاه که پیشرفت و آماده به کارش را مدیون روویک بود، نیازمند به یک مغز مرکزی بود تا دیگر افراد به آن متصل شوند. پس از عمل جراحی روی روویک، مغز او دستکاری و آن را از بدنش جدا کردند. برای زنده نگه داشتن مغز، آن را در یک محفظه مخصوص قرار داده و دیگر فضاهای سیستم را به آن متصل کردند. خیمنز پس از این برای ادامه دریافت کمک‌های مالی به موبیوس روی آورده بود، از ماشین برای اهداف درمانی بیماران روانی استفاده کرد. ضمیر ناخودآگاه روویک و دنیاهای طراحی شده توسط او برای مشترکان ماشین STEM اما همواره در فکر راهی برای بازگشت به زندگی حقیقی بود. او به عنوان یک دانشمند برای چند سال مشترکان متصل شده به STEM را آزمود تا اینکه متوجه شد بهترین شخص برای بازگشت، یک بیمار روانی به نام لزلی ویترز است. او لزلی را در دنیای خود به دام انداخت به شکلی که تا مدت‌ها در خواب فرو رفته بود. زمانی که دکتر خیمنز مطمئن شده بود روویک از روی عمد لزلی را در STEM نگه داشته، این موضوع با موبیوس درمیان گذاشته شد. موبیوس نیز با سپردن ماموریت بازگرداندن لزلی به یکی از مامورانش به نام جولی کیدمن خود را درگیر دنیای روویک کرد. کیدمن نیز از طرفی یک کارآگاه پلیس بود و با دیگر همکارانش وارد STEM شدند. در پایان ماموریت کیدمن و دو همکار دیگرش، سباستین کاستیانوس و جوزف اودا، دکتر خیمنز موفق نشد از STEM زنده خارج شود زیرا در زمانی که قصد داشت با لزلی از ذهن روویک خارج شود توسط هیولای روویک کشته شد.
  5. 1 امتیاز
    .source { background: none repeat scroll 0% 0% RGBA(229, 229, 229, 0.18); text-align: center; line-height: 1.2; font-weight: bold; display: inline-block; padding: 10px; } .source.a:hover { z-index: 2; background: rgba(131, 131, 131, 0.61); } .source2 { color: #fff !important; } مرحله قبل مرحله بعد اهداف: آشنایی بیشتر با روویک و تاریخچه کوتاهی از او پیدا کردن جوزف اودا پیدا کردن جولی کیدمن مبارزه با لائورا ویکتوریانو آشنایی با کارکرد ماشین STEM تعداد MAP FRAGMENT: ۳ شیطان درون (انگلیسی: The Evil within) یک بازی رایانه‌ای در سبک ترس و بقا است که توسط تانگو گیمز و بتزدا سافت‌ورکز ساخته و عرضه شد. این بازی به کارگردانی شینجی میکامی است. در ادامه راهیاب (Walkthrough) بازی قرار داده می‌شود که شامل سرفصل‌ها، تصاویر و آیتم‌های مهم قابل جمع‌آوری است. در پایان مرحله قبل به دکتر مارسلو خیمنز کمک کردید تا لزلی ویترز را پیا کند. در ادامه اما سباستین خودش درگیر تله‌های روویک شد. سباستین پس از مواجهه با خواهر روویک یعنی لائورا، درنهایت او را شکست داد و وارد محوطه‌ای با پلکانی مارپیچ گردید. در حین پایین آمدن از پلکان، بار دیگر روویک ظاهر شد و سب مجبور شد تا از او فرار کند. در پایان پلکان و مسیر خراب شد و سباستین به پایین سقوط کرد. محتویات Chapter 5: Inner Recesses پناهگاه امن آغاز مرحله محوطه بیمارستانی همکاری با جوزف نجات جولی کیدمن غول آخر مرحله: لائورا ویدیوهای راهیاب Chapter 5: Inner Recesses پناهگاه امن آغاز مرحله، در یک سالن دو طرفه است. مسیر کوتاه‌تر منتهی به اتاق ذخیره بازی است. وار آن شوید و از روی میز آیتم‌ها را بردارید. یک سند شخصی و یک صندوقچه حاوی مهمات. پس از این وارد آینه شوید. در بیمارستان از روی پیشخوان پرستار روزنامه را بردارید و پس از این می‌توانید بازی را ذخیره کنید، ارتقاع دهید یا از بخش صندوقچه‌ها با کلید یک صندوق باز کنید.. پس از این می‌توانید از محوطه بیمارستان با آینه خارج شوید. آغاز مرحله پس از خروج از پناهگاه امن و همچنین اتاق ذخیره بازی، در دیوار مقابل نوشته‌هایی با خون درج شده است. از پایین سمت چپ گوشه دیوار هشتمین تکه از تکه‌های نقشه شهر را بردارید. اینک مسیر خود را ادامه دهید و از درب‌های اطراف وارد اتاق‌ها شوید. در این محل‌ها صداهای بیماران شنیده می‌شود اما نگران نباشید چون این‌ها فقط صدا هستند. در یک اتاق شخصی نیز وجود دارد ولی او نیز شبح است و به محض حمله ناپدید خواهد شد. اتاق‌ها را برای پیدا کردن آیتم‌های معمول جستجو کنید و در انتها مسیر سالن اصلی را تا انتها ادامه دهید. در انتهای سالن، ناگهان صدای باز شدن درب را خواهید شنید. این بار دیگر با شبح مواجه نخواهید شد. دشمن شما یک هیولای نامرئی است و باید با توجه به صدا یا حرکاتی که انجام می‌دهد موقعیت وی را شناسایی و او را از بین ببرید. پس از کشتن این زامبی، از درب سمت چپ انتهای سالن عبور کنید تا به یک اتاق با یک حفره بزرگ در وسط آن مواجه شوید. مطمئن شوید آیتم‌های اتاق را برخواهید داشت و پس از این از حفره به طبقه پایین بروید. آیتم‌های اینجا را نیز جمع‌آوری کنید. از جمله یک مجسمه حاوی کلید اضافی که توسط یک موش حمل می‌شود. محوطه بیمارستانی پس از جستجوی کامل اتاق و برداشتن آیتم‌ها، باید از زیر تخته‌هایی که به خروجی اتاق چسبانده شده عبور کنید. در محوطه جدید، اتاق‌ها و تخت‌های بیمارستانی دیده می‌شود. از این محل با احتیاط و دقت عبور کنید چون چند زامبی نامرئی وجود دارند. این هیولاها را پیدا و نابود کنید تا بتوانید با آسودگی اتاق را برای پیدا کردن آیتم‌ها جستجو نمایید. پس از این کار مسیر را ادامه دهید تا به درب‌های دودهانه برسید. پس از وارد شدن به اتاق جدید، باز هم با تخت‌خواب‌های بیمارستانی مواجه هستید و زامبی‌های نامرئی که هر لحظه ممکن است غافلگیرتان کنند. با احتیاط و دقت مسیر آن‌ها را پیدا و نابودشان کنید. در این اتاق نیز به جستجوی آیتم‌ها بپردازید و در نهایت وارد آخرین درب و اتاق جدید شوید. در این محل خبری از زامبی نیست و آیتم‌های اتاق خصوصا یک کارت-کلید را از روی زمین و کنار جسد بردارید. اینک باید همه مسیر را را به عقب بازگردید ولی توجه کنید که مسیر بار دیگر توسط زامبی‌های نامرئی تصرف شده است. این بار گرچه می‌توانید از میانشان فرار کنید و خود را به درب قفل برسانید اما بهتر است آن‌ها را نابود کنید و ژل سبز به دست بیاورید. پس از رسیدن به درب قفل، از کارت-کلید به دست آمده برای باز کردن آن استفاده کنید. پس از وارد شدن درب از پشت بسته خواهد شد. چند ژل سبز را بردارید و مسیر را ادامه دهید تا بار دیگر روویک ظاهر شود. روویک وارد اتاق شده و ناپدید می‌شود. شما باید او را تعقیب کنید ولی پیش از این کار اتاق را برای پیدا کردن آیتم‌ها جستجو کنید. با عبور از در راه پله‌ای به طبقه پایین وجود دارد؛ آن را ادامه دهید. اینک شما وارد یک چهار‌دیواری بسته خواهید شد که هیچ دری در آنجا وجود ندارد. اندکی بعد، روی ۳ دیوار منفذهایی ایجاد می‌شود که باید از طریق آن داخل‌شان را نگاه بیاندازید. پس از این باید از منفذها به داخل نگاه کرد. هر مرتبه تماشای داخل اتاق شامل یک میان‌پرده از لحظه‌ای جراحی است. پس از پایان میان‌پرده دربی روی دیوار ظاهر خواهد شد که ورودی به اتاق جراحی است. در مرکز اتاق نمونه آزمایشگاهی وجود دارد. ابتدا اتاق را برای پیدا کردن آیتم‌های معمول جستجو کنید. پس از این باید به کنار تخت آزمایش بروید و از پنل موجود یکی از دو دکمه را فشار دهید. کلید هر پنل و شکل مورد نظر روی دکمه‌ها از طریق نقاشی‌های روی دیوار قابل تشخیص است. هر سه دیوار دارای منفذ بوده و هر سه دیوار پس از تماشای داخل‌شان از منفذ دارای در می‌شوند. در هر سه اتاق نیز پنل مخصوص به خود وجود دارد. که از روی راهنمای زیر، می‌توانید دکمه درست را پیدا کنید. همچنین در یکی از اتاق‌ها از روی میز یک سند شخصی را بردارید. پس از این کار روی دیوار چهارم درب جدیدی ظاهر خواهد شد که باید وارد آن شوید. همکاری با جوزف پس از ورود به درب جدید، یک کوریدور کوچک منتهی به پلکانی به طبقه پایین را مشاهده می‌کنید. از این مسیر عبور و آیتم‌ها را جمع‌آوری کنید. پس از برداشتن آیتم‌ها درنهایت وارد اتاقی شوید تا میان‌پرده نمایش داده شود. سباستین در اینجا جوزف اودا را از ماشین STEM خارج می‌کند. پس از پایان میان‌پرده باید از سرنگ برای بازیابی سلامتی جوزف استفاده کنید. پس از بازیابی سلامت جوزف، او نیز با شما همراه خواهد شد. اتاق را جستجو کرده و از مسیر جدید راه خود را ادامه دهید. از نردبان بالا بروید تا به یک درب دو دهانه برسید. در سمت راست این درب، اتاق ذخیره بازی قرار دارد. از آینه وارد بیمارستان شوید و در این محل از پیشخوان جراید، یک روزنامه جدید بردارید. آیتم جدید دیگری در این محل نیست و می‌توانید از بیمارستان خارج شوید. اینک به سمت درب دودهانه بروید، جایی که جوزف درکنار آن ایستاده است. در سمت چپ جوزف و روی زمین، تکه نقشه شماره ۹ را بردارید و سپس وارد درب شوید. نجات جولی کیدمن از درب دو دهانه همراه با جوزف عبور کنید تا وارد محوطه بعدی شوید. این محوطه محل نبرد خواهد شد. ابتدا شاهد همکارتان جولی کیدمن هستید که در یک اتاقک شیشه‌ای به دام افتاده به زودی زیر فشار آب خواهد مرد. جوزف سریعا خود را پایین می‌رساند. به دنبال او بروید ولی به زودی متوجه خواهید شد که نمی‌توان کیدمن را نجات داد. پس از این تعداد زیادی از زامبی‌ها به شما حمله می‌کنند. در این زمان باید مراقب سلامتی جوزف نیز باشید، هر زمان که سلامت او کاهش یافت می‌توان به او سرنگ سلامتی تزریق کرد. پس از کشتن تعداد زیادی زامبی، چند زامبی خاص جدید وارد خواهند شد. یکیاز آن‌ها چاق و نقاب‌دار است و کمی سخت‌جان تر است و برخی نیز دینامیت پرتاب می‌کنند. این زامبی‌ها را بکشید تا جوزف شما را به کنار اتاقک شیشه‌ای فرا بخواند. آب درحال پر کردن اتاقک شیشه‌ای است و باید به سرعت مسیر لوله را دنبال کید. در ادامه مسیر یک زامبی دیگر را بکشید و کلید او را بردارید. مسیر لوله را ادامه دهید و در سالن جدید به انتهای آن بروید. از سلول سمت راست داخل شوید و از مجرای کوچک به شکل نشسته عبور کنید. مسیر را تا رسیدن به پنل دنبال کنید و رمزی که جوزف می‌گوید را وارد کنید تا کیدمن از اتاقک نجات پیدا کند. درحالی که تیم از نجات کیدمن خوشحال است، ناگهان زمین شکاف برمی‌دارد و جوزف و کیدمن را در خود می‌بلعد. اینک مسیر را به پایین برگردید و سلول‌های قفل را باز کنید. در یکی از سلول‌ها یک کلید اضافی وجود دارد. اینک محوطه را برای پیدا کردن آیتم‌های عادی جستجو کنید. پس از این نیز مسیر را تا رسیدن به شکاف ادامه داده و از آن پایین بپرید. در محوطه جدید زیرزمینی، تنها راه موجود را ادامه دهید. در مسیر این سالن طولانی آیتم‌ها را بردارید تا اینکه جلوتر چند جسد سقوط خواهند کرد. بهتر است آن‌ها را با کبریت بسوزانید و سپس مسیر را تا رسیدن به درب ادامه دهید. در اتاق جدید همکارانتان را خواهید دید، پایین پریده و به آن‌ها کمک کنید. پس از این به کیدمن کمک کنید تا از زیر در رد شود و درب قفل را باز کند. با همکارانتان مسیر را ادامه دهید تا در میانه راه بار دیگر محیط به هم ریخته شود. در این زمان لائورا از زیرزمین بیرون می‌آید و سباستین را به پایین خواهد کشید. پس از به هوش آمدن و بلند شدن، وارد اتاق ذخیره بازی شوید و ابتدا تکه نقشه شماره ۹ را برداشته و سپس یک سند شخصی را از روی میز بردارید. اینک وقت رفتن به بیمارستان ذخیره بازی یا پناهگاه امن است. پس از ورود به آینه، در همین محوطه از روی پیشخوان جراید یک روزنامه جدید بردارید. حال به جلوی تابلو اعلانات بروید و آگهی مفقودی را بردارید. آیتم خاص دیگری وجود ندارد، ارتقاع، ذخیره و یا استفاده از کلید در بخش صندوقچه‌ها و بار دیگر خارج شدن از بیمارستان با استفاده از آینه. غول آخر مرحله: لائورا اینک که به اتاق برگشته‌اید مسیر را تا رسیدن به اتاق کوچک دنبال کنید؛ آیتم‌ها را بردارید و از راه نردبان پایین بروید. از کوریدور کوچک سمت راست حرکت کنید تا یک آیتم جایزه‌ای را بردارید. از کوریدور با احتیاط حرکت کنید چون تله مرگباری روی زمین قرار دارد. زامبی را کشته و از نردبان مقابل بالا بروید. آیتم‌های اتاق را بردارید؛ از جمله یک صندوقچه که باید ابتدا بمب داخل آن را خنثی کنید. پس از این تعداد زادی خشاب از صندوقچه بردارید. اینک از نردبان پایین رفته و مسیر را تا نردبان بعدی برگردید. از ورودی مقابل جلو بروید و در حین ادامه مسیر مراقب تله‌ها باشید. بهتر است آن‌ها را خنثی کنید. زامبی‌ها را بکشید ولی زامبی‌های روی زمین را آتش نزنید چون به جسد آن‌ها نیاز خواهد شد. مسیر را ادامه دهید و آیتم‌ها را بردارید تا به یک اتاق قرمز رنگ برسید. وارد آن شوید تا بار دیگر لائورا ویکتوریانو از خون کف زمین بیرون بیاید. همچون قبل می‌توانید با او می‌توانید با او مبارزه کرده یا از او فرار کنید. آتش زدن زامبی‌های روی زمین می‌تواند حرکت او را کند کند. هرگز اجازه نزدیک شدن او به خود را ندهید. اگر او را شکست دادید می‌توانید بازگشته و آیتم‌های اتاق‌ها را جمع‌آوری کنید. از مسیر جدیدی که لائورا باز کرده عبور کنید تا محوطه جنگ برسید. در این زمان ورودی پشت سر بسته خواهد شد. لائورا از زمین بیرون خواهد آمد و باید با او مبارزه کنید. محدوده مبارزه استعداد خوبی برای اشتعال زایی دارد. در محوطه حرکت کنید و از آتش برای شکست دادن لائورا استفاده کنید. ترفندی نیز وجود دارد که لائورا همیشه از داخل اجساد یا خون بیرون می‌آید. این آیتم‌ها اشتعال زا هستند. به این معنی که کنارشان بایستید و به محض بیرون آمدن لائورا آنجا را آتش بزنید. پس از کشتن لائورا درب قرمز رنگ باز خواهد شد. پیش از خارج شدن، ۸ هزار ژل سبز جایزه از کشتن لائورا را بردارید. پس از خارج شدن از این محوطه، مسیر را ادامه دهید، آیتم‌ها را بردارید و از درب انتهای سالن خارج شوید. اینک در اتاق ماشین STEM هستید که خاطره‌ای از روویک نمایش داده می‌شود. آیتم‌های اتاق را بردارید و منتظر پایان نمایش خاطره شوید. پس از این ناگهان محیط تغییر می‌کند و یک مغز بزرگ بسته شده به سیم‌خاردار نمایش داده می‌شود. بلافاصله پس از این به محیط قبل بازمی‌گردید درحالی که زامبی‌ها در ماشین استم هستند. آن‌ها از وان خارج می‌شوند و باید ابتدا با یک تیر به زمین‌شان بیاندازید و سپس سیم پشت گردن‌شان را خارج کنید. اینک می‌توان به سادگی زامبی‌ها را کشت. پس از کشتن همه زامبی‌ها میان‌پرده‌ای نمایش داده می‌شود و مرحله به پایان می‌رسد. ویدیوهای راهیاب بخش اول بخش دوم
  6. 1 امتیاز
    .source { background: none repeat scroll 0% 0% RGBA(229, 229, 229, 0.18); text-align: center; line-height: 1.2; font-weight: bold; display: inline-block; padding: 10px; } .source.a:hover { z-index: 2; background: rgba(131, 131, 131, 0.61); } .source2 { color: #fff !important; } مرحله قبل .source { background: none repeat scroll 0% 0% RGBA(229, 229, 229, 0.18); text-align: center; line-height: 1.2; font-weight: bold; display: inline-block; padding: 10px; } .source.a:hover { z-index: 2; background: rgba(131, 131, 131, 0.61); } .source2 { color: #fff !important; } مرحله بعد اهداف: ورود به دهکده پیدا کردن و همکاری با مارسلو خیمنز پیدا کردن سادیست و به دست آوردن اره برقی شیطان درون (انگلیسی: The Evil within) یک بازی رایانه‌ای در سبک ترس و بقا است که توسط تانگو گیمز و بتزدا سافت‌ورکز ساخته و عرضه شد. این بازی به کارگردانی شینجی میکامی است. در ادامه راهیاب (Walkthrough) بازی قرار داده می‌شود که شامل سرفصل‌ها، تصاویر و آیتم‌های مهم قابل جمع‌آوری است. در مرحله قبل، سباستین به دنبال لزلی بود که به در چوبی بسته‌ای خورد و با توجه به تعداد زیاد مهاجمان مجبور شد از میان آن‌ها فرار کرده و خود را به رودخانه بیاندازد. محتویات Chapter 3: Claws of the Horde رودخانه دهکده ساختمان محوطه جدید دکتر مفقود شده راه فرار سادیست ویدیو راهیاب Chapter 3: Claws of the Horde رودخانه سباستین از داخل رودخانه بیرون می‌آید مسیر خود را به جلو ادامه دهید. در میان راه واکسن و ژل‌های سبز را نیز می‌توانید از روی میز بردارید. راه را تا رسیدن به راه پله ادامه داده و از آن بالا بروید. اجساد روی راه پله را با کبریت بسوزانید و راه را به بالای راه پله ادامه دهید، تا به دهکده برسید. دهکده در انتهای راه پله به ورودی دهکده خواهید رسید. این دهکده کوچک دارای دو ساختمان و یک خانه کوچک در سمت چپ، دو ساختمان در سمت راست و در میان آن تعدادی مهاجم وجود دارد. در دو ساختمان اول مهاجمی وجود ندارد، این قسمت دارای یک راه‌پله به طبقه بالا است که درنهایت به همدیگر متصل هستند. آیتم‌هایی مانند خشاب، ژل سبز و ... را می‌توانید جمع‌آوری کنید. ساختمان در اولین ساختمان سمت راست دهکده، اتاق ذخیره بازی وجود دارد. مجددا پرستار را می‌بینید که وارد آینه می‌شود. برای ذخیره بازی، آپگرید و ... می‌توانید وارد آینه شوید. قبل از ورود به آینه از روی میز فایل را نیز بردارید. محوطه جدید زمانی که شما وارد آینه شدید، پرستار از شما می‌خواهد که او را دنبال کنید. او در جدیدی باز می‌کند و شما را به قسمت صندوق‌های امانات می‌برد. در این قسمت می‌توانید با کلیدهای کوچک جمع‌آوری شده صندوقچه ها را باز کنید. معمولا در آن‌ها آیتم‌هایی نظیر خشاب و ژل‌های سبز وجود دارد. حال می‌توانید از روی پیشخوان پذیرش بیمارستان بازی را ذخیره کنید و یا با صندلی آهنی، آپگرید انجام دهید. با آینه به دهکده برگردید. دکتر مفقود شده از اتاق ذخیره خارج شوید. در این ساختمان دو نوع بمب وجود دارد که خنثی کردن آن متفاوت است. باید عقربه چرخان را روی بخش آبی رنگ متوقف کنید در غیر اینصورت و یا در صورت تعلل بیش از حد بمب منفجر خواهد شد. به سمت راه‌پله‌ها رفته و از آن برای رفتن به طبقه دوم استفاده کنید. در مقابل وارد درب شوید تا میان پرده‌ای را مشاهده کنید. دکتر خیمنز را می‌بینید، سبساتین ابتدا فکر کرد که او یک مهاجم است و به سوی او اسلحه کشید ولی دکتر خود را معرفی کرد و ... او به دنبال لزلی ویترز است. لزلی به آن طرف دهکده و پشت درب رفته است. در میان راه تعداد بسیار زیادی مهاجم وجود دارد. راه فرار دکتر می‌خواهد که از میان مهاجمان به سمت لزلی برود. او به طبقه پایین می‌رود و منتظر ما است. از اهرم روبه‌رو برای باز کردن مسیر استفاده کنید. پس از این کار دکتر خود را به میان مهاجمان رسانده و پس از گمراه کردن آن ها وارد یک ساختمان می‌شود. اکنون شما نیز به طبقه پایین رفته و از مسیر جدید عبور کنید. تعداد مهاجمین زیاد است و بهتر است از طریق کشتن سریع و یا سلاح‌هایی مانند تبر یا بطری استفاده کنید. خود را به ساختمانی که دکتر در آن است برسانید و آیتم‌های مختلف را جمع‌اوری کنید. ساختمان دارای یک طبقه بالا هم هست که آیتم‌هایی مانند اسلحه و .... را هم دارد. در داخل این اتاق‌ها تله‌هایی نیز وجود دارد که در ادامه به آن نیاز پیدا خواهید کرد. سادیست از محل ورود، از ساختمان خارج شوید. در این محوطه ساختمان‌ها و مهاجمین زیادی وجود دارد. در این ساختمان‌ها می‌توانید تله‌های مختلفی پیدا کنید که باید از آن برای از بین بردن مهاجمین استفاده کنید. اسلحه‌های شاتگان و Bow Gun را نیز از همین ساختمان‌ها پیدا کنید. راه خروج از دهکده بسته است و نیاز به اره برقی دارد. به محوطه دهکده برگردید و صدای اره برقی را تعقیب کنید. ساختمانی در سمت راست دهکده که باید از راه پله‌ها بالا بروید. پس از ورود به طبقه دوم ساختمان راه را به آن سمت راهرو ادامه دهید و از راه پله پایین بروید. سادیست در پشت حصارهای چوبی است، کمی جلو بروید تا از آنجا بیرون بیاید. برخلاف مرحله اول اکنون باید او را بکشید چون نیاز به اره برقی او دارید. با کمک شاتگان یا اسلحه‌های دیگر او را نابود کنید و یا او را به سمت تله‌های مختلف در ساختمان‌های دهکده بکشانید. پس از نابود کردن او روویک لحظه‌ای ظاهر و بعد ناپدید می‌شود. اره برقی را به عنوان کلید بردارید و به سمت دروازه خروجی دهکده بروید. از اره برقی برای پاره کردن زنجیر استفاده کنید. پیش از خروج دکتر نیز به سمت سباستین می‌آید و هر دو با هم از دهکده خارج می‌شوند. ویدیو راهیاب
  7. 1 امتیاز
    .source { background: none repeat scroll 0% 0% RGBA(229, 229, 229, 0.18); text-align: center; line-height: 1.2; font-weight: bold; display: inline-block; padding: 10px; } .source.a:hover { z-index: 2; background: rgba(131, 131, 131, 0.61); } .source2 { color: #fff !important; } مرحله قبل .source { background: none repeat scroll 0% 0% RGBA(229, 229, 229, 0.18); text-align: center; line-height: 1.2; font-weight: bold; display: inline-block; padding: 10px; } .source.a:hover { z-index: 2; background: rgba(131, 131, 131, 0.61); } .source2 { color: #fff !important; } مرحله بعد اهداف مرحله: پیدا کردن والریو خیمنز پیدا کردن لزلی ویترز مواجهه با لائورا ویکتوریانو مواجهه با روویک تعداد Map Fragment: ۳ شیطان درون (انگلیسی: The Evil within) یک بازی رایانه‌ای در سبک ترس و بقا است که توسط تانگو گیمز و بتزدا سافت‌ورکز ساخته و عرضه شد. این بازی به کارگردانی شینجی میکامی است. در ادامه راهیاب (Walkthrough) بازی قرار داده می‌شود که شامل سرفصل‌ها، تصاویر و آیتم‌های مهم قابل جمع‌آوری است. در پایان مرحله قبل با کشتن سادیست و به دست آوردن اره برقی، راه خروج از دهکده کوچک باز شد و سباستین همراه با دکتر خیمنز از آنجا خارج شدند. مرحله چهارم در مکانی آغاز می‌شود که به نظر می‌رسد دکتر آنجا را می‌شناسد. یک محوطه کوچک که یک کلبه با دربی قرمز رنگ در بلندی است و از طریق پله‌هایی قابل دسترسی می‌باشد. محتویات Chapter 4: The Patient کلبه پیدا کردن اتاق ذخیره جستجوی اتاق‌های دیگر نجات یک زن پیدا کردن دکتر والریو خیمنز تعقیب لزلی زامبی‌های بیشتر غول آخر مرحله فرار از روویک ویدیو راهیاب Chapter 4: The Patient کلبه دکتر را دنبال نکنید، به سمت چپ رفته و از پله‌ها بالا بروید تا به کلبه برسید. در این قسمت با اولین دشمن چاق مواجه خواهید شد. بهترین راه برای کشتن این موجود، کشتن به شکل مخفیانه است. فانوس را خاموش کرده و به آرامی به پشت او بروید تا سباستین بتواند او را با چاقو از پای در بیاورد. یا اینکه می‌توانید از اسلحه برای کشتن وی بهره گیرید. پس از کشتن این موجود کلبه را جستجو کنید و آیتم‌های آن را بردارید. صندوقچه در صندوقچه بمب وجود دارد، مطمئن شوید که به موقع دکمه اکشن را برای خنثی کردن آن فشار دهید. MAP FRAGMENT 5 پنجمین پازل از تکه‌های نقشه شهر را از داخل کلبه بردارید. پیدا کردن اتاق ذخیره پس از پاکسازی کامل کلبه، هدف بعدی پیدا کردن اتاق ذخیره بازی است. پیدا کردن این اتاق در ادامه مسیر ساده است و موسیقی مخصوص آن از فاصله نیز به گوش می‌رسد. پس از رسیدن به درب اتاق، از روی آن یک سند شخصی را برداشته و سپس وارد شوید. حال از طریق آینه وارد محوطه بیمارستان و ذخیره بازی شوید. در این بخش دو آیتم روزنامه و آگهی مفقودی را بردارید. به سمت انتهای سالن رفته تا پرستار را مشاهده کنید. او به سمت یک در حرکت می‌کند. او را دنبال کرده و پس از باز شدن در وارد آن شوید. در این اتاق قطعه ششم پازل نقشه شهر را بردارید. پس از این کار دیگر آیتمی برای جمع‌اوری وجود ندارد. می‌توانید در محوطه بیمارستان و اتاق‌ها به جستجو بپردازید یا از بیمارستان از طریق آینه خارج شوید. بهتر است در بیمارستان جستجو کنید تا به یکی از اتاق‌های بیماران برسید. از پشت درب داخل را نگاه کنید تا زمانی که یک میان‌پرده کوتاه از لزلی ببینید. پس از این به حالت عادی بیمارستان بازمی‌گردید و اینک پس از آپگرید در صندلی آپگرید می‌توانید بازی را از روی پیشخوان ذخیره کنید و از بیمارستان خارج شوید. می‌توانید در محوطه بیمارستان و اتاق‌ها به جستجو بپردازید یا از بیمارستان از طریق آینه خارج شوید. بهتر است در بیمارستان جستجو کنید تا به یکی از اتاق‌های بیماران برسید. از پشت درب داخل را نگاه کنید تا زمانی که یک میان‌پرده کوتاه از لزلی ببینید. پس از این به حالت عادی بیمارستان بازمی‌گردید و اینک پس از آپگرید در صندلی آپگرید می‌توانید بازی را از روی پیشخوان ذخیره کنید و از بیمارستان خارج شوید. جستجوی اتاق‌های دیگر پس از خارج شدن از اتاق ذخیره، هدف بعدی شما جستجوی همه خانه‌ها و کلبه‌ها در مسیر پیش رو است. در یکی از کلبه‌ها، ناگهان یک شبح ترسناک از در خارج می‌شود ولی نگران نباشید چون بی‌ضرر است. پس از محو شدن شبح وارد اتاق شوید و آیتم‌ها را جمع‌آوری کنید. شما می‌توانید از یک بخش دیوار اتاق که ترک برداشته برای رفتن به سمت دیگر اتاق استفاد کنید. در این محل نیز آیتم‌هایی وجود دارد ولی مهم‌تر از همه یک سند شخصی است که باید برداشته شود. نجات یک زن توقف بعدی در یک محوطه باز در مرکز منطقه است. پس از رسیدن به محل، از پشت مسیر حرکت کنید تا یک آتش بزرگ را مشاهده کنید. به سمت این محل بروید تا یک دشمن را ببینید که به سمت آتش می‌رود و یک زن را نیز با خود حمل می‌کند. با یک بمب فلش یا یک ضربه به پای زامبی، او را سردرگم کنید تا زن را رها کند. اینک زمان کشتن زامبی است. زن نجات یافته اما از محل فرار می‌کند و در کلبه دیگری پنهان می‌شود. به سمت او بروید ولی به محض نزدیک شدن او ناپدید می‌شود؛ هرچند مقداری ژل سبز برای شما باقی می‌گذارد. ژل را جمع‌آوری کنید و به جستجوی اتاق‌های دیگر در محوطه ادامه دهید. در یکی از اتاق‌ها اجساد سوزانده شده و حلق‌آویز شده روی دیوار وجود دارد. این ساختمان دارای دو طبقه است و می‌توانید آیتم‌های موجود در هر دو طبقه را جمع‌آوری کنید. پیدا کردن دکتر والریو خیمنز اینک به محل آغاز مرحله بازگشته‌اید و باید مسیر مقابل را ادامه دهید. وارد ساختمان شوید تا در همین طبقه اول صدای شخصی را در حال کالبدشکافی بشنوید. صدا را دنبال کنید و به اتاق جراحی بروید تا برادر دکتر خیمنز یعنی والریو را ببینید. متاسفانه برای او، والریو تبدیل به زامبی شده است. او چندان قوی‌تر از سایر زامبی‌ها نیست و با شلیک چند تیر به سر او می‌توانید این زامبی را از پای در بیاورید. استراتژی دیگر برای کشتن او می‌تواند شلیک تیر آتشین یا فلش باشد. در این حالت او گیج می‌شود و می‌توانید با حرکت نشسته او را با چاقو بکشید. پیش از اینکه اتاق را ترک کنید، از روی میز کنار تخت یک پرتو ایکس (X-ray) بردارید که محل مخفی شدن کلیدی را در جسد روی تخت نشان می‌دهد. اینک که سباستین محل کلید را می‌داند، بالای سر جسد روی تخت بروید و با فشردن کلید اکشن از چاقو برای شکافتن سینه جسد استفاده کنید. این تنها یک کلید ساده است با این حال راه کسب آن خوشایند نیست و می‌توانید آن را نادیده بگیرید. اینک می‌توان اتاق جراحی را ترک کرد و این ساختمان را برای پیدا کردن آیتم‌ها و پیشبرد داستان جستجو نمود. تنها در طبقه دوم یک زامبی وجود دارد که به شکل نشستن و حرکت آهسته، و یا با شلیک گلوله او را از بین ببرید. در این ساختمان آیتم ویژه‌ای وجود ندارد اما می‌توانید آیتم‌هایی مانند ژل یا مهمات را به دست بیاورید. تعقیب لزلی حال که کار جستجوی ساختمان دکتر والریو تمام شد، از آن خارج شوید و مسیر اصلی را برای پیدا کردن آخرین کلبه جستجو نشده ادامه دهید. در هنگام رسیدن به این کلبه، لزلی را خواهید دید که سراسیمه وارد آن می‌شود. حال وارد این کلبه که در مقابل آن یک مترسک است شوید. در داخل هیچ دشمن یا زامبی وجود دارد. برخی آیتم‌های عادی وجود دارد که می‌توانید جمع‌آوری کنید. اینک به انتهای خانه بروید تا پلکانی به زیرزمین مشاهده کنید. از آن پایین رفته و مسیر را ادامه دهید تا اینکه به یک اتاقک فرعی در کنار مسیر اصلی برسید. وارد اتاقک شوید و از صندوقچه محتویات آن را بردارید. اینک به مسیر اصلی برگشته و آن را دنبال کنید که در انتها به یک درب ختم می‌شود. پیش از وارد شدن، مطمسن شوید که بازی را در اتاق بیمارستان ذخیره کرده‌اید و سلاح‌ها و وضعیت خود را نیز ارتقاع داده‌اید. درانتهای تونل وارد اتاق قرمز رنگ شوید. در پشت پیشخوان، لزلی پنهان شده است و سعی می‌کند فرار کند اما دکتر خیمنز پیش او می‌رود تا این بیمار را آرام کند. زمانی که نزدیک لزلی شوید، سباستین می‌گوید حس می‌کند صدای قدم زدن شخص دیگری را شنیده است. این زمان، زمان معرفی یک دشمن جدید است که توانایی ناپدید شدن وحمله در همین حالت را دارد. گرچه به زحمت و از نزدیک می‌توان آثار این هیولای نامرئی را دید ولی بهترین روش برای شناسایی این موجود دقت به صدای حرکات او است. همچنین بهترین سلاح شاتگان است چون شلیک به صورت پخش ساچمه‌ای است و محیط بیشتری را پوشش می‌دهد. همچنین می‌توان از تیر های فلش یا آتشین برای سردرگم کردن و آشکار شدن هیولا استفاده کنید. هنگامی که درب اتاق باز شد ولی دشمنی را مشاهده نکردید، باید به دقت صدای هیولای نامرئی را دنبال کنید و با روش‌های ذکر شده او را از پای در بیاورید. پس از کشتن هیولا، همراه با لزلی و دکتر از اتاق خارج شوید. آن‌ها را تعقیب کنید تا اینکه مسیر به شکل عجیبی مسدود شود. پس از یک میان‌پرده شبحی ظاهر می‌شود که شما را به سمت خود فرا می‌خواند. باید به سمت او بروید و هشدار دکتر را نادیده بگیرید. زامبی‌های بیشتر پس از تعقیب شبح، محیط به هم می‌ریزد و تغییر می‌کند. اینک دکتر و لزلی پشت سر شما نیستند و در وسط یک کوریدور طولانی هستید. مسیر را ادامه دهید، گرچه یک درب می‌بینید ولی به محض رسیدن درب ناپدید می‌شود. مسیر را تا رسیدن به درب ادامه دهید تا اینکه در میانه راه میان‌پرده‌ای نمایش داده شود. پس از این شما در یک استخر خون هستید. از آن خارج شوید و مسیر را ادامه دهید. در حین حرکت مراقب بمب‌های سیمی باشید؛ آن‌ها را خنثی کنید یا به سدگی با نشستن و حرکت کردن از زیر آن عبور کنید. اینک به سمت اهرم بروید ولی فعلا کاری با آن نداشته باشید. در سمت چپ دربی وجود دراد که در طبقه اول به اتاقی دیگر ختم می‌شود. وارد این اتاق شوید و بمب را خنثی کنید. اهرم دیگری دیده می‌شود که نیازی به فعال کردن آن نیست و باید مسیر خود را از وسط استخر به سمت دیگر پیگیری کنید. اینک بمب را از ستون سمت چپ خنثی کرده و تا رسیدن به پلکان مسیر را ادامه دهید. با بالا رفتن از پلکان، روویک ظاهر شده و درب ناگهان مسدود می‌شود. حال تعداد زیادی زامبی به شما حمله‌ور خواهند شد. اینک می‌توانید با شلیک گلوله آن‌ها را از بین ببرید و یا به سمت اتاق‌ها و محوطه‌هایی که اهرم داشتند حرکت کنید. زامبی‌ها در پی شما هستند ولی از تله‌های یان راه می‌توان برای از بین بردن گروهی ان‌ها استفاده کرد، خصوصا در طبقه دوم اهرمی برای انداختن بشکه‌های قابل آتش وجود دارد که می‌توان آن را به سمت زامبی‌ها انداخت. پس از کشتن همه زامبی‌ها، درب مسدود شده مجددا باز می‌شود. پیش از خروج مطمئن شوید که همه آیتم‌های اتاق را برداشته‌اید؛ خصوصا یک اهرم که با فشردن آن یک جسد از کانال خارج می‌کند. با چند بار فشردن اهرم یک مجسمه حاوی کلید اضافی بیرون خواهد آمد. غول آخر مرحله از طریق درب باز شده وارد اتاق جدید شوید. مسیر را تا رسیدن به یک اتاق دیگر با یک جسد در انتهای آن ادامه دهید. نزدیک جسد شوید تا غول آخر مرحله یعنی لائورا از خون جسد روی زمین بیرون بیاید. هیولا کاملا دیوانه است و اصلا نباید اجازه نزدیک شدنش را داد چون به محض رسیدن با یک میان‌پرده از خرد شدن سر سباستین مواجه خواهید شد. دو استراتژی برای گذراندن غول آخر وجود دارد. حمله و شکست دادن و یا فرار و جا گذاشتن لائورا. ۱) استراتژی اول: درگیر شدن با لائورا: لائورا به شما حمله نمی‌کند. او فقط نزدیک شما می‌شود و شما کشته خواهید شد. سلاح‌های شما نیز او را حتی برای لحظه‌ای متوقف نخواهد کرد و هیولای ۶ دست و پا آرام و خونسرد شما را دنبال خواهد کرد. با این حال تیراندازی در شکست او موثر است. بدوید و دور شوید و سپس شلیک کنید. این کار را باید تا جای ممکن ادامه دهید تا او کشته شود. در حین مسیر اجسادی روی زمین وجود دارد؛ آن‌ها را با کبریت آتش بزنید و خواهید دید زمان خوبی برای شما فراهم می‌شود. نقطه ضعف لائورا آتش است و او را برای لحظاتی تا خاموش شدن آتش متوقف خواهد کرد. حدود ۱۰ ثانیه هر آتش‌سوزی او را متوقف می‌کند که با توجه به در پیش بودن چند جسد قابل آتش زدن دیگر و چند توقف دیگر زمان خوبی برای تیراندازی به او فراهم می‌شود. پس از کشتن لائورا، جایزه شما ۸۰ هزار ژل سبز خواهد بود! اینک می‌توانید با رفع خطر اتاق‌ها و محیط‌های جستجو نشده را برای پیدا کردن آیتم‌های دیگر جستجو کنید. ۲) استراتژی دوم: فرار کردن اگر می‌خواهید مهمات خود را هدر ندهید، بهتر است از هیولا فرار کنید. یک چرخش ۱۸۰ درجه و بازگشت از مسیری که امدید. به خاطر داشته باشید که نباید اجازه رسیدن لائورا به خود را بدهید. در میانه راه اجساد زامبی‌ها را اتش بزنید تا برای مدتی کوتاه هیولا متوقف شود و فرصت خوبی برای فرار ایجاد گردد. وارد یک اتاق بزرگ شوید و درب فلزی را ببندید. آیتم‌ها را بردارید و از راه نردبان به طبقه پایین بروید. در این زمان لائورا درب را خواهد شکست و به تعقیب شما ادامه خواهد داد. پس از رسیدن به طبقه پایین، یک سالن طولانی در انتظار شماست که در انتهای آن یک آسانسور وجود دارد. در میان راه چند بمب سیمی و پشت سر شما نیز لائورا درحال دنبال کردن شماست. به سرعت مسیر را ادامه دهید و چند بمب میانه راه را خنثی کرده یا از زیرشان عبور کنید. پس از این کار وارد آسانسور شوید. آسانسور شما را به طبقه پایین خواهد برد. به محض پیاده شدن از آسانسور، لائورا بار دیگر به سرعت خود را به شما خواهد رساند. از او فرار کنید تا زمانی که به انتهای سالن برسید. در این محل یک درب نیمه باز وجود دارد. سباستین از زیر آن عبور می‌کند و اینک شما در محوطه‌ای هستید که پلکانی مارپیچ شما را به طبقات پایین‌تر فرامی‌خواند. فرار از روویک از پلکان مارپیچ پایین بروید تا زمانی که روویک بار دیگر ظاهر شود. شلیک، ضربه و بمب کوچک‌ترین تاثیری روی او نخواهد داشت. نمی‌توانید از کنارش نیز رد شوید و به محض نزدیک شدن به شما خواهید مرد. مسیر را به بالا برگردید تا میان‌پرده نمایش داده شود. مرحله ۴ به پایان رسید. ویدیو راهیاب
  8. 1 امتیاز
    .source { background: none repeat scroll 0% 0% RGBA(229, 229, 229, 0.18); text-align: center; line-height: 1.2; font-weight: bold; display: inline-block; padding: 10px; } .source.a:hover { z-index: 2; background: rgba(131, 131, 131, 0.61); } .source2 { color: #fff !important; } مرحله قبل مرحله بعد اهداف: آشنایی با ذخیره و ارتقاع‌ها در بازی از طریق پناهگاه امن به دست آوردن اسلحه پیدا کردن لزلی ویترز شیطان درون (انگلیسی: The Evil within)یک بازی رایانه‌ای در سبک ترس و بقا است که توسط تانگو گیمز و بتزدا سافت‌ورکز ساخته و عرضه شد. این بازی به کارگردانی شینجی میکامی است. در ادامه راهیاب (Walkthrough) بازی قرار داده می‌شود که شامل سرفصل‌ها، تصاویر و آیتم‌های مهم قابل جمع‌آوری است. در انتهای مرحله اول، سباستین به همراه آمبولانس و افراد داخل آن به دره‌ای سقوط کرد. در شروع مرحله دوم، سبساتین روی یک تخت بیمارستان به هوش می‌آید و متوجه می‌شود که توسط یک پرستار و دکتر درحال انتقال است. دکتر و پرستار درنهایت سباستین را به اتاق جراحی رساندند و خود از اتاق خارج شدند. پس از خروج، ناگهان یک خون آشام روی تخت سباستین خزید و ... محتویات Chapter 2: Remnants اتاق آپگرید جنگل آشنایی با ضربات مشت همکار قدیمی مریض روانی اتاقک آینه مرگ مخفیانه دهکده خانه رودخانه ویدیو راهیاب Chapter 2: Remnants سباستین ناگهان از خواب بلند می‌شود و خود را در یک اتاقک کوچک پیدا می‌کند. از روی میز کوچک، بطری ژل سبز را بردارید و به سمت در خروجی اتاقک بروید. یک پرستار در بیرون اتاقک حضور دارد و در را باز می‌کند. به سمت سالن پذیرش حرکت کنید، پرستار از اتاق دیگری به پشت پیشخوان پذیرش آمده و از شما می‌خواهد تا قبل از خروج برگه روی پیشخوان را امضا کنید. از این برگه می‌توان برای ذخیره بازی استفاده کرد. پس از امضای برگه، پرستار در آهنی اتاقی دیگر را باز می‌کند. اتاق آپگرید به سمت اتاق جدیدی که پرستار باز کرده حرکت کنید تا به یک صندلی آهنی برسید، پرستار در مورد این صندلی توضیح می‌دهد. با نشستن روی صندلی امکان آپگرید خود را پیدا می‌کنید. آپگریدهای مرتبط با سباستین، سلاح‌ها و ... که پیش‌نیازش جمع‌آوری ژل‌های سبز است. از ژل سبز به دست آمده در اتاقک ابتدایی مرحله استفاده کرده و یکی از آیتم‌ها را آپگرید کنید. نحوه آپگرید به این صورت است که آن را در مغز سباستین اعمال می‌کند. پس از آپگرید بعد از یک میان‌پرده سباستین دچار شوک شدید می‌شود و ... جنگل سباستین ناگهان در داخل آمبولانس منهدم شده به هوش می‌آید و سعی می‌کند تا از آن خارج شود، هیچ یک از سرنشینان در آن اطراف نیستند و باید دنبال آن‌ها بگردید. رد خون روی زمین را دنبال کنید. در همان ابتدای بازی از روی الوار واکسن را بردارید. به کمک واکسن می‌توانید خط خون خود را مجددا پر کنید. مسیر خود را در این جنگل تاریک از روی رد خون‌های روی زمین به جلو ادامه دهید. آشنایی با ضربات مشت با ادامه مسیر به یک تخته سنگ و تعداد زیادی کلاغ که روی یک لاشه هستند خواهید رسید، در این قسمت بازی شما را با امکان استفاده از ضربه‌های مشت آشنا می‌کند، از این پس می‌توانید دشمنان و مهاجمین را با کمک این قابلیت بزنید. پس از این کار مجددا مسیر خود را ادامه دهید. همکار قدیمی مسیر خود را به سمت تخته سنگی دیگر ادامه دهید که روی آن یک فانوس قرار دارد. فانوس را بردارید. با کمک فانوس می‌توانید مسیرهای تاریک را روشن کنید. در روشنایی، سبساتین، اسکار کانلی، افسر پلیسی که راننده آمبولانس سقوط کرده بود را می‌بیند و به سمت او می‌رود. او اینک یک خون آشام شده است. سباستین به آرامی به نزدیکی او می‌رود و تفنگ دستی را از روی زمین برمی‌دارد. با کمک اسلحه خون‌آشام را از بین ببرید. تیراندازی به سر موثرترین راه برای کشتن است. پس از کشتن همکار قدیمی کمپ را برای به دست آوردن آیتم‌هایی مثل ژل سبز جستجو کنید. می‌توانید جعبه‌ها و بشکه‌ها را با تفنگ یا مشت منهدم کنید. راه را ادامه دهید تا به یک تونل برسید. مریض روانی وارد تونل شوید و مسیر را ادامه دهید تا به لزلی برسید. او آن‌طرف یک سیم است که راه تونل را سد کرده و پریشان است. سباستین کمی با او حرف می‌زند و این باعث پریشانی بیشتر او می‌شود که درنهایت باعث می‌شود تا لزلی از آنجا برود. به آرامی به سمت چپ سیم روی دیوار رفته و این تله را غیرفعال کنید. با این کار آیتمی به دست می‌اورید. از این پس با غیرفعال کردن تله‌ها آیتم‌هایی کسب می‌کنید که در آینده می‌توانید برای سلاح‌های خود استفاده کنید. اکنون تونل باز است، مسیر را ادامه دهید. پس از خروج از تونل مسیر را تا رسیدن به یک جسد ادامه دهید. در نزدیکی جسد کبریت وجود دارد. آن را بردارید. با کمک کبریت می‌توان اجساد را آتش زد. مسیر را دادامه دهید تا به یک اتاقک محقر درکنار آن برسید. اتاقک آینه وارد اتاقک شوید. به محض ورود پرستار را می‌بینید که به سمت یک آینه روی دیوار می‌رود و ناپدید می‌شود. از روی میز کوچک مقابل یک فایل را بردارید. بعد از برداشتن فایل آینه روی دیوار ترک برمی‌دارد. نزدیک آینه شوید و با فشردن و نگه داشتن دکمه Space وارد آینه شوید. اینک در اتاق ذخیره هستید و می‌توانید به پیشخوان پذیرش پرستار رفته و بازی را ذخیره کنید. همچنین می‌تونید یک روزنامه جدید را از روی پیشخوان روزنامه‌ها بردارید. همچنین می‌توانید با کمک ندلی آهنی وضعیت خود را آپگرید کنید. در نهایت برای خروج از اتاق ذخیره باید به همان طریق وارد یک آینه شوید. یک آینه در اتاق آپگرید و یک آینه هم در راهرو اتاقک ابتدایی وجود دارد و تفاوتی با یکدیگر ندارند. مرگ مخفیانه پس از ورود به آینه در اتاق ذخیره، خود را در اتاقک ذخیره خواهید دید. این اتاق و نشانه‌های آن را به خاطر بسپارید زیرا در طول بازی این نشانه‌ها ثابت هستند. درب با علامت یک فانوس دریایی قرمز رنگ به همراه یک موسیقی آرام و دلپذیر. از اتاقک خارج شوید و مسیر کنار اتاقک را به سمت پایین ادامه دهید. مسیر را تا یک میان‌پرده ادامه دهید. لزلی در حال فرار از یک خون آشام است، او موفق به فرار می‌شود. به سمت خون‌آشام دویده و پیش از رسیدن به او سرعت خود را کم کنید و در حالت نشسته و به آرامی به پشت او نزدیک شوید. با استفاده از دکمه‌های گفته شده خون‌آشام را مخفیانه بکشید و راه را باز کنید. به دنیال لزلی بگردید. مسیر را دنبال کنید تا به یک درب آهنی بزرگ برسید، این در ورودی شما به دهکده است. دهکده پس از باز کردن درب آهنی، وارد دهکده خواهید شد، سباستین یک روستایی را می‌بیند که ناامیدانه درحال قدم زدن و زمزمه کردن است که ناگهان با تابش نور یک فانوس دریایی، سیم‌های خارداری بدن روستایی را کنترل می‌کند. روستایی اینک یک مهاجم است و باید او را بکشید. برای کشتن مخفیانه همواره باید فانوس خود را خاموش کنید. پس از کشتن مرد سیم خارداری، وارد درب آهنی پیش رو شوید. از این قسمت به بعد مهاجمین در طی مسیر حضور دارند. آن‌ها را برای صرفه‌جویی در خشاب به صورت کشتن مخفیانه از پای در آورید. برای این کار باید فانوس خود را خاموش کرده و از پشت به آن‌ها نزدیک شوید تا بتوانید آن‌ها را بکشید. مسیر را به جلو ادامه دهید تا به یک خانه برسید. خانه با کشتن مهاجم راه را به سمت خانه‌ای متروکه هموار کنید. در داخل خانه می‌توانید آیتم‌های مختلفی را جمع‌اوری کنید. با خنثی کردن تله نیز می‌توان آیتم جدید به دست آورد. راه را ادامه دهید و از خانه خارج شوید. مسیر همچنان مملو از مهاجمین سیم خارداری است و بهترین راه کشتن آن‌ها به صورت کشتن مخفیانه است. میزان خشاب‌هایی که بازی دراختیارتان می‌گذارد بسیار کم است. مسیر را پاکسازی کرده و تا رسیدن به یک دروازه چوبی پیشروی کنید. رودخانه دروازه چوبی را با اهرمی که در سمت چپ آن وجود دارد باز کنید. بهتر است مهاجمی در پشت سر خود باقی نگذاشته باشید چون با مزاحمت خود باعث می‌شوند تا درب بسته شود و دوباره از نو مشغول باز کردن درب شوید. بعد از باز کردن در راه را ادامه دهید تا به یک اتاقک کوچک برسید. وارد اتاقک شوید و مهاجم را مخفیانه بکشید. راه را به سمت درب دیگری ادامه دهید. تعداد مهاجمان بسیار زیاد است و بهتر است تا رسیدن به درب فقط فرار کنید. پس از رسیدن به درب میان‌پرده را مشاهده کنید. سباستین نمی‌تواند در را باز کند، او مسیر خود را برمی‌گردد و از میان مهاجمان خود را به داخل رودخانه می‌اندازد. ویدیو راهیاب
  9. 1 امتیاز
    درود، چون اینجا یک سایت مبتنی بر ویکی هست. اگر به بازی دیگری علاقه دارید،درسایت ثبت نام کنید، درخواست ویکی برای بازی مورد علاقه‌تون بدید و براش راهیاب بنویسید. در دانشنامه مبتنی بر ویکی، هر طرفدار برای بازی که موردعلاقه‌ش هست مطلب می‌نویسه. چون طرفدار این بازی هستم برای این بازی راهیاب نوشتم. اگر طرفدار بازی دیگری هستید شما هم میتونید دقیقا همین کار رو انجام بدید.
  10. 1 امتیاز
    Movyn

    سادیست

    سادیست (انگلیسی: Sadist) یکی از غول‌های بازی شیطان درون است. این مرد دارای جثه‌ای بزرگ است و نقابی فلزی بر چهره دارد و بیش از چهره‌اش، اندام تنومند و لباس مندرس قهوه‌ای رنگش جلب توجه می‌کند. او بی‌نهایت سنگ‌دل و بی‌رحم است و سلاح اصلی او یک اره برقی است. سادیست به عنوان غول آخر در مرحله اول ظاهر می‌شود. او شخصیتی بسیار سنگ‌دل دارد. در اولین سکانس بعد از ظاهر شدن روویک، سباستین خود را درحالتی آویزان یافت. سادیست یکی از جسدهای کنار سباستین را با تبری از وسط به دو نیم کرد و بالاتنه جدا شده را کشان کشان روی تخت قرار داد و مشغول صلاخی شد! سباستین به هر شکل از آنجا فرار کرد ولی در ادامه سادیست به دنبال او دوید و این تعقیب و گریز تا انتهای مرحله اول ادامه داشت. او در مرحله اول قابل کشتن نبود و سباستین فقط باید از او فرار می‌کرد. او در چند مرحله دیگر هم هم علارقم کشته شدن در مراحل قبلی ظاهر می‌شود. در مرحله سوم سباستین باید با کشتن او به اره برقی دست پیدا کند تا مسیر خود را باز کند.
این صفحه از لیدربورد بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد