در مورد این کانون

کانون طرفداران سری لست آو آس

ویکی مرتبط با این کانون

  1. جدیدترین فعالیت‌ها
  2. The Last of Us third Trailer

    در طی تریلر منتشر شده در E3 2018 از The Last of us part II که اعلام شد تاریخ انتشار آن زمانی دور است و زمانی اعلام خواهد شد که به تاریخ انتشار نزدیک شده باشیم. در طی مصاحبه ای نیل دراکمن با سخنی کنایه آمیز در مورد جوئل گفت که جوئل همین دور و بر هاست! اطلاعات جدید The Last of Us Part II در جریان پنل اختصاصی بازی در E3 2018 پس از نمایش بازی The Last of Us Part II در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018، اطلاعات مختلفی از آن به اشتراک گذاشته شده است. پیش از این در زومجی، یک جمع‌بندی از این اطلاعات را که اکثرا توسط نیل دراکمن ارائه شده بودند مطالعه کردید و حال، بامداد امروز هم پنل اختصاصی این بازی برگزار شده است و در آن، کرت مارگانو و آنتونی نیومن، از اعضای استودیو ناتی‌داگ، اطلاعات بیش‌تری از بازی ارائه کردند. البته برخی از این اطلاعات، تقریبا مشابه همان‌هایی هستند که نیل دراکمن هم ارائه کرده بود و به همین دلیل، دیگر آن‌ها را تکرار نخواهیم کرد و در این مطلب، فقط سراغ اطلاعات جدید ارائه‌شده در پنل اختصاصی بازی می‌رویم. طبق اعلام سازندگان، الی در مقایسه با جوئل، از لحاظ جسمانی شخصیت ضعیف‌تری است و این مساله را در گیم‌پلی بازی به وضوح خواهیم دید. با این حال الی، مزایایی هم در مقایسه با جوئل دارد و مثلا، از چالاکی بیش‌تری برخوردار است. به همین سبب هم سبک مبارزه وی کاملا متفاوت از جوئل خواهد بود ولی کماکان آن حس خشونت و بی‌رحمی در مبارزات را در الی هم مشاهده خواهیم کرد. همچینن مبارزات بازی، در مقایسه با نسخه اول، کاملا استراتژیک‌تر شده‌اند و به لطف سیستم ساخت و ساز بازی و همچنین سیستم جدید جاخالی دادن، می‌توانید از شیوه‌های مختلفی برای مبارزات استفاده کنید. یکی از مسائلی که در این چند روز بحث پیرامون آن زیاد است، بیش از حد سینمایی بودن نمایش بازی در کنفرانس سونی بود و عده‌ای، اعتقاد داشتند که نمایش نهایی بازی ممکن است چنین شرایطی نداشته باشد. با این حال سازندگان بازی در پنل آن اعلام کردند که فرضا برای جاخالی دادن، انواع و اقسام انیمیشن‌ها طراحی شده است و به همین دلیل هم الی هر بار، بسته به شرایط و جهت ضربات، واکنش متفاوتی نشان می‌دهد و شاهد انیمیشن متفاوتی برای جاخالی دادن هستیم که این مورد، خود یکی از دلایلی است که حس و حال سینمایی‌تری به بازی و گیم‌پلی آن می‌دهد. توضیحات سازندگان The Last of Us 2 در پنل آن، بیش‌تر روی مبارزات متمرکز بود و به همین دلیل، آن‌ها کمی هم در مورد آزادی‌عمل در مبارزات توضیح دادند. بر این اساس، مبارزات بازی روند از پیش تعیین‌شده‌ای ندارند و ممکن است بسته به تصمیم‌های بازیکن، هر گیمر اتفاقات مختلفی را از حیث مبارزات تجربه کند. به عنوان مثال، ممکن است یک بازیکن از همان ابتدا با نهایت خشونت وارد عمل شود، یک بازیکن دشمن را به سبک مخفی‌کارانه از بین ببرد و حتی یک بازیکن کلا فرار و رد شدن از محیط را به ماندن و مبارزه ترجیح بدهد و بی‌خیال نبرد شود. همچنین در طول بازی، اصلا قرار نیست شاهد روندی خطی باشیم و فرضا، مرز‌هایی برای جدا کردن مواردی مثل مبارزه یا حرکت در محیط وجود داشته باشند. از این رو ممکن است وقتی که همه‌چیز خیلی آرام به نظر می‌رسد، ناگهان درگیری‌های شدیدی شکل بگیرد و به همین دلیل، بازی همیشه آن حس تنش را خواهد داشت و هرگز، احساس امنیت نخواهیم داشت. به عنوان آخرین نکته جدید در مورد بازی، سازندگان اشاره‌ای به سیستم ساخت و ساز غنی بازی داشتند که با استفاده از آن، می‌توان سلاح را ارتقا داد یا حتی مهمات مختلفی برای استفاده ساخت. به هر حال با توجه به توضیحات سازندگان و همچنین نمایش اخیر بازی، به نظر می‌رسد که ناتی‌داگ در مسیر ساخت یک بازی فوق‌العاده دیگر هم قرار دارد و حال، فقط باید منتظر ماند و دید که The Last of Us Part II، در نهایت چه زمانی منتشر خواهد شد. شخصیت هایی که در تریلر سوم به نمایش در آمدند بازیگر مربوطه"شنون وودوارد" می باشد، که به احتمال زیاد دوست الی است. و با او رابطه دارد. نام کاراکتر:DINA بازیگر مربوطه"استیون چنگ" می باشد و به نظر صاحب مکان کافی شاپ مانندی بود که Dina در آن کار می کرد زیرا بعد از رقص Dina او را رئیس خطاب کرد. نام کاراکتر:Jesse و در نهایت الی که با بازی اشلی جانسون شخصیت اصلی بازی می باشد. اطلاعات جدید The Last of Us Part II در E3 2018؛ از تایید بخش چندنفره تا جزییات گیم پلی نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us Part II، امروز با حضور در برنامه E3 Coliseum، اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی ارائه کرده است. The Last of Us Part II بدون شک یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های ویدیویی حال حاضر است که با وجود نداشتن تاریخ انتشار مشخص، خیلی‌ها بی‌صبرانه منتظر تجربه آن هستند. این بازی دیروز و در جریان کنفرانس سونی در E3 2018، نمایشی واقعا جذاب و شگفت‌انگیز داشت و مخصوصا صحنه‌های نمایش داده‌شده از گیم‌پلی بازی، تحسین علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی را برانگیخته‌اند. البته در این بین افرادی مثل مدیر استودیو ایداس هم با انتشار توییتی اعلام کرده بودند که گیم‌پلی‌ای که سونی از بازی به نمایش گذاشت، واقعی نیست و بیش از حد سینمایی شده است. البته مدیر این استودیو خیلی زود توییت خود را پاک و از ناتی‌داگ هم بابت این موضوع عذرخواهی کرد و دلیل مساله پیش آمده را به تفاوت‌ها بین دو زبان فرانسوی و انگلیسی ربط داد. اما از این مسائل که بگذریم، امروز نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us Part II، در برنامه E3 Coliseum جف کیلی حاضر شد و در آن، اطلاعات بیش‌تری از گیم‌پلی بازی به اشتراک گذاشت. بر این اساس، هدف اصلی گیم‌پلی بازی The Last of Us Part II، ارائه دادن حس تنش به بازیکنان خواهد بود؛ به این صورت که در طول بازی، همواره یک نوع تنش و استرس دائمی بر فضا حاکم خواهد بود و بازیکن هم آن را حس خواهد کرد. همچنین به گفته دراکمن، در این نسخه از بازی شاهد ارتباط بیش‌تری بین الی و محیط خواهیم بود؛ بدین ترتیب که مثلا الی تعامل بیش‌تری با اشیا محیطی خواهد داشت و فرضا، می‌تواند از زیر موانع یا از روی آن‌ها به شکلی طبیعی‌تر رد شود یا حتی از اشیایی که در محیط هستند، برای زنده ماندن استفاده ببرد. از طرف دیگر، ناتی‌داگ تلاش زیادی کرده تا هوش مصنوعی دشمنان را بهبود ببخشد و این مساله، فقط به مبارزات خلاصه نمی‌شود؛ بلکه در طول بازی، با دشمنانی رو‌به‌رو خواهیم شد که رفتاری شبیه به یک انسان واقعی دارند. به عنوان مثال، اگر به صحبت‌های رد و بدل شده بین دشمنان گوش بدهید، آن‌ها همدیگر را با اسم صدا می‌زنند و هرکدام، هویت خودشان را دارند. به‌علاوه هوش مصنوعی در تمامی موقعیت‌ها سعی در ارائه رفتاری واقع‌گرایانه خواهد داشت. مثلا اگر آن‌ها جسد یکی از دوستان‌شان را در نقطه‌ای پیدا کنند، به شکل طبیعی دچار ترس خواهند شد و سعی خواهند کرد زودتر با افرادی که شاید در فاصله دورتری باشند، ارتباط برقرار کنند و آن‌ها هم خیلی زود خودشان را به محل حادثه خواهند رساند! همچنین با اینکه در نسخه Left Behind هم الی به عنوان یک شخصیت قابل‌بازی حضور داشت، ولی در این نسخه به مراتب کنترل این شخصیت و تجربه بازی با او، حس و حال متفاوتی خواهد داشت؛ چرا که اولا الی از لحاظ سنی بزرگ‌تر شده است و از طرف دیگر، گیم‌پلی بازی به مراتب گسترده‌تر از قبل است و فرضا، مواردی مثل مبارزات، مخفی‌کاری یا حتی ساخت و ساز کاملا وارد سطح جدیدی شده‌اند. نیل دراکمن در کل، گیم‌پلی بازی را «یک تجربه جدید» می‌داند که قرار است گزینه‌های متعددی را در تمام بخش‌ها در اختیار بازیکنان قرار بدهد و آزادی‌عمل بالایی را به آن‌ها ارائه کند. البته شخصیت‌پردازی بهتر، فقط در انحصار الی نیست و به گفته دراکمن، حتی آنتاگونیست‌های بازی هم شخصیت‌پردازی پیچیده‌ای خواهند داشت و اصلا، قرار نیست که با یک سری شخصیت صرفا بد طرف باشیم؛ بلکه آن‌ها هم خصوصیات اخلاقی و رفتاری پیچیده‌ای خواهند داشت. ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی، به‌ویژه در زمینه مبارزات بیش‌تر به چشم خواهند آمد. برای مثال، یک ویژگی جدید اضافه‌شده به بازی، جاخالی دادن است که در مبارزات تن به تن و نزدیک نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در مجموع، سیستم مبارزات بازی به شکلی خواهد بود که هر بازیکن، بسته به سلیقه خودش با دشمنان مبارزه کند و به همین دلیل هم سبک بازی کردن و پشت سر گذاشتن مراحل توسط یکی از بازیکنان، ممکن است با بازیکن دیگر تفاوت خیلی زیادی داشته باشد و هرکدام از آن‌ها، از یک شیوه مبارزه استفاده کنند. این مساله در رابطه با مخفی‌کاری هم صدق می‌کند و سازندگان سعی کرده‌اند مخفی‌کاری در بازی شکلی طبیعی داشته باشد. فرضا دیگر قرار نیست که صرفا با نشستن روی زمین وارد یک حالت «مخفی کاری» شوید؛ بلکه مواردی مثل ارتفاع گیاهانی که در لابه‌لای آن‌ها مخفی شده‌اید، روی میزان مخفی بودن شما در بازی تاثیر دارند. استودیو ناتی‌داگ در بازی Uncharted 4 یک سری المان‌های جهان‌باز به بازی اضافه کرد و با اینکه با یک داستان خطی طرف بودیم، اما برخی محیط‌های بازی به شکلی بودند که بازیکن می‌توانست در آن‌ها به گوشه و کنار منطقه هم سرک بکشد. حال چنین ویژگی‌هایی، در The Last of Us 2 حتی پررنگ‌تر از قبل حضور خواهند داشت و با اینکه با یک داستان خطی طرف هستیم، ولی دراکمن محیط بازی را «بسیار بزرگ» معرفی می‌کند و اعتقاد دارد که بازیکنان، در این محیط بزرگ به حد کافی برای حرکت کردن یا کار‌های دیگر، آزادی‌عمل خواهند داشت. همچنین در این محیط، تقریبا هیچ جای امنی وجود ندارد و همیشه باید منتظر حمله ناگهانی از طرف دشمنان باشید و با آن‌ها مبارزه کنید. با اینکه در تریلر پخش‌شده از بازی، فقط دشمنانی انسانی را مشاهده کردیم، ولی این بدین معنی نیست که در بازی، خبری از موجودات آلوده به بیماری نخواهد بود؛ بلکه چنین موجوداتی هم در بازی حضور خواهند داشت و حتی این بار، شاهد رفتار‌های جدیدی از جانب آن‌ها هستیم که البته این رفتار‌ها و تغییرات آن‌ها نسبت به نسخه اول بازی، کاملا توجیه داستانی خواهد داشت و علت آن در طول بازی شرح داده خواهد شد. همچنین این موجودات، نه فقط برای الی که حتی برای دشمنان انسانی وی هم یک تهدید محسوب می‌شوند و شاید همین مساله بتواند صحنه‌های جالبی را در گیم‌پلی بازی رقم بزند. دراکمن در بخش پایانی صحبت‌های خود همچنین اشاره کرد که نمایش ارائه‌شده در کنفرانس سونی، در منطقه جکسون کانتی جریان دارد؛ جایی که الی وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد ولی به مرور، شرایط بدتر و بدتر می‌شود و مشکلات مختلفی به‌وجود می‌آیند. همچنین صدای راوی تریلر، مربوط به جوئل است که به گفته دراکمن، جوئل «جایی در همان حوالی» حضور دارد! کارگردان بازی همچنین اعلام کرد که هنوز، زمان زیادی تا انتشار بازی باقی مانده است و تاریخ انتشار The Last of Us 2 هم فقط زمانی اعلام خواهد شد که به انتشار بازی نزدیک شده باشیم. به عنوان مورد پایانی هم امروز، آنتونی نیومن و کرت مارگنائو، از سازندگان بازی، تایید کرده‌اند که در نسخه دوم The Last of Us، شاهد بخش چندنفره هم خواهیم بود و حالت Faction هم در این نسخه برمی‌گردد. البته اطلاعات بیش‌تری در مورد بخش چندنفره بازی ارائه نشده و صرفا، حضور آن تایید شده است. و شما می توانید تریلر (کامل)بازی را در زیر ببینید منبع: زومجی تریلر با زیرنویس فارسی نکات تریلر در جریان صحبت حرف از Old Man می شود که می توان آن را به جوئل ربط داد(جسی به الی در لحظات آغازین گفت) و همچنین در لحظات آغازین تریلر دست بندی شبیه به پنجه ی خرس (یا...) در دست Dino قرار دارد که بعد از سکانس اول و در گیم پلی آن دستبند در دست الی است( در تریلر شاهد دادن دستبند به الی نیستیم و همچنین بنابر این این می تواند یادگاری باشد که یک تئوری بر مرگ بهترین دوست او یعنی Dino)
  3. TLOU

    نیل دراکمن کارگردان بازی the last of us اعلام کرده تریلر سوم بازی در کنفرانس سونی به همراه ویدیو ی Death stranding پخش و معرفی خواهد شد
  4. GOW یا THE LAST OF US II

    خب به نظرتون آیا THE LAST OF US می تونه GOD OF WAR رو پشت سر بگذاره
  5. تریلر دوم

    در واقع این متن می تواند جواب نظر سنجی ما را نیز بدهد پیشنهاد می کنم واقعا زمانی را به این مقاله اختصاص دهید مطمئن باشید کنجکاوی شما چندین برابر خواهد شدن تئوری هایی را می گوید که اصلا به ذهن انسان می آید ناتی داگ فقط با دو تریلر همه چیز را عوض کرد فقط امیدوارم تئوری آخر درست نباشد
  6. تریلر دوم

    حتما این مقاله را بخوانید بسیار جذاب است (تحلیل تریلر دوم بازی)
  7. مادر الی

    منم فکر نمیکنم زنده باشه
  8. مادر الی

    ممنون از ایجاد تاپیک بحثیه که ناتی‌داگ جا برای باز کردنش قطعا داره یه صحبتی داره دراکمن که به نظرم سبک کاری که قبول داره رو نشون می‌ده. می‌گفت ما تو آنچارتد 1 اومدیم نیتن رو معرفی کردیم. کیه، هدفش چیه و... ولی در نسخه 2 ما خواستیم وارد لایه های عمیق تر شخصیتش بشیم. نقطه ضعف ها، مواجهه با شکست و... ما در لست 1 دیدیم که الی کیه و بک استوری یا داستان سرگذشت زندگیش چیه. نکته مهمی که هست اینه که الی نه مادرش و نه مارلین رو تا قبل بوستون می‌شناخته و بک استوری الی رو مارلین فاش میکنه. پرستار بوده و... در این کم ترین شک هست که مارلین مادر الی رو نشناسه. اون رو به احتمال نزدیک به یقین می‌شناخته. به نظرم مادر الی مرده. چیزی که جای کار داره اینه که چطور مرده. مثلا بازی در فلاش بک شاید به موضوعی بپردازه. اینکه مادر الی توسط یا به خاطر یکی از نزدیکانش مرده. مثلا اگر معلوم شه که مادر الی به خاطر مارلین مرده، میشه توجه بیش از حد مارلین به الی رو توجیه کنه.. این که مادرت دوستم بود. بهش قول دادم... خیلی متقاعدکننده این همه توجه و تمایز نیست. فکر کنیم الی تا بازی بعدی دروغ آخر جول رو فهمیده. اگر بفهمه فایرفلایز مسبب مرگ مادرش بوده شاید جول رو درک کنه و بخوان با هم از اونا انتقام بگیرن. یا مثلا مادر الی و مارلین با هم فایرفلایز رو تاسیس کردن و جنگ قدرتی شکل گرفته و مارلین مجبور بوده مادر الی رو حذف کنه. شاید تامی هم دست داشته چون اون زمان احتمالا عضو گروه بوده. این باعث بحثای دیگه و شاید اختلاف جول با الی هم بشه. الی قطعا حقیقت بزرگی رو متوجه میشه که تم داستان انتقام و این قدر تاریک هست. به هرحال تا موقعی که مشخص نشه نظرم اینه که بک استوری فعلی الی مورد قبوله.
  9. مادر الی

    همانطور که مشاهده کردید مادر الی در زمانی حضور داشت که بیماری شیوع یافته بود، احتمال دارد که زنده باشد و...
  10. سوال The Last of Us Part 2

    در یک مصاحبه کوتاه، دراکمن گفته که حدس زدن زمان و مکان رخ دادن وقایع رو به عهده مخاطب گذاشته فعلا. یعنی اینکه ممکنه اون صحنه اعدام قبل از وقایع بازی اول یا هر وقت دیگه باشه. به هر حال ما کلیکر رو دیدم و قطعا بعد از شیوع عفونت قارچی هست زمان تریلر.
  11. سوال The Last of Us Part 2

    خانم Emilyمرد موقتی بود؟
  12. سوال The Last of Us Part 2

    کلا تئوری ها غیر رسمی و تایید نشده هست. ناتی داگ از عمد نقش لورا بایلی رو ذکر نکرده.
  13. سوال The Last of Us Part 2

    اسم سخصیت چهارم کو؟ چرا نشون نداده
  14. سوال The Last of Us Part 2

    یعنی به نظر شما بازی به زمان گذشته برگشته؟ یا داستان درمورد زن جول است؟ مادر الی نمرده مگه؟
  15. سوال The Last of Us Part 2

    ممنون از ایجاد تاپیک تریلر جدید از بازی Last of us part 2 که در نمایشگاه Paris games week 2017 نمایش داده شد. در این تریلر ما شاهد هیچ کدوم از شخصیتها جول یا الی نیستیم/ طبق مصاحبه های قبلی دراکمن هم مشخص شده که شخصیت اصلی پارت دو الی و تم داستان درباره انتقام هست. ناتی داگ در چند رشته توییت به معرفی شخصیت های تریلر پرداخته: دو شخصیت اول یعنی یارا و لو هستن که مشخصا ظاهر آسیایی دارن. مشخصه که وابسته به یک گروه/قبیله هستن. برخلاف گروه اول: که امیلی سردسته شون بود ظاهرا. و در نهایت حضور شدیدا سورپرایز کننده لورا بایلی / بازیگر نقش نیدین راس در آنچارتد 4 که ناتی داگ نقشش رو در تریلر مشخص نکرده. لورا بایلی در اینجا نقش زن مرموزی رو داره که به خاطر ظاهرا «گناه» به گفته امیلی دارن اعدام می‌کنن اون رو. یکی از تئوری های جالب در باره نقش لورا بایلی این هست که احتمالا نقش مادر الی را بازی می کنه. که از نظر من بعید هست. به نظر من اون زن احتمالا زن جول باشه که سرنوشتش کاملا نامشخص مونده. تئوری من اینه که با یک گروه از «شکارچی»های جدید / مشابه گروه دیوید در بازی اول مواجهیم. و کل شخصیت‌های تریلر جدید هستن. یعنی قطعا با دنیای بزرگ‌تر و گسترش یافته تر طرف هستیم.
  16. سوال The Last of Us Part 2

    بسمه تعالی سلام در تریلر اول الی با خالکوبی مرموز و اجساد مرموز با گیتار آوازی نفرت انگیز و در مورد مرگ می خواند در ابتدا خودرویی هم دیدیم و چنگ های روی درخت اما چگونه می شود جول به طور مرموز با هفت تیر و لباسی کاملا تمیز وارد صحنه می شود. محتویات تریلر اول و دوم -می گوید آیا واقعا می خواهی این کار را بکنی -گفت من باید اونارو بکشم اما چه کسی یا چه کسانی رو باید الی بکشه؟ در تریلر دوم در پاریس و در مورخه ی هشتم آبان 1396منتشر شد 3 نفر (دو پسر و دو دختر) در صحنه هستند در حالی که یک دختر توسط دونفر جابه جا می شد تا دار زده شود یک دختر دیگر(چشم بادامی) را گرفتند با چکش یکی از دستانش را شکستند درحالی دست دومش ر می خواستند بشکنند یک پسر(چشم بادامی) با تیر فرد را نشانه رفت در عکس تریلر بازی یک دست چکش به دست میبینیم که مانند دست یک مرد ( در حالی که دست یک زن است) این چکش همان چکش موجود در تریلر بود اما این دست نیرومند هم مال همان زن بود که داشت دار زده می شد. چرا این دست مال الی نیست؟ زیرا دست الی مانند دست یک مرد بود ولی نمیتوان انکار کرد خالکوبی روی دست را. از آنجا که دست از پشت نشان داده نشده است و خالکوبی قابل رویت نیست ولی چکش مربوط به همان زن است(زن دار زده شده)اما آن زن هیچ خالکوبی نداشت کنترلر کنترلر شخصیت دست الی است - میتوان احتمال داد جول مرده - آیا آن 3 نفر دشمن الی بودند یا دوستان الی - اما به گفته ی یکی از دست اندر کاران the last of usآن فرد موجود در تریلر الی نبود. - خودرو ی موجود همان خودروی اتش گرفته در بازی بود؟ - اما در کنار خودرو منازل مسکونی بودند ولی در تریلر دوم من نتوانستم هیچ خانه ای ببینم همه ی این گفته ها احتمال بوده و نظر شخصی ام بوده است ممنون
  17.